Påsken är över,
Herre gud det kommer bilder snart, massor! Från bröllopet och påsken! Sitter vid Hannas dator nu, hon sover. Jag har suttit uppe och pluggat och försöker få mig i säng, men alla mina tankar håller mig vaken... Sitter och tänker på att jag har så otroligt mkt fint omkring mig; familj och inte minst vänner. Vänner som betyder mer än vad jag nog själv är införstådd med.
Vänskap - det är så fint, vem vore jag utan alla ni? (inga namn behöver nämnas för ni vet exakt vilka ni är) I morgon ska jag ta farväl av några, på torsdag lämnar jag Umeå för att komma tillbaka först i september [läs - overkligt)
Praktiskt: Ska boka hotell i morgon, två nätter tänkte jag bo på hotell för att lagga ner och fixa med amerikanskt telefonnr, bankkonto och annat nödvändigt (mina svenska kort fungerade inte som de skulle sist jag var där).
Boka tågbiljett Ösd-Sthlm (får ju inte flyga med så mkt packning inrikes)
Köpa jodd och andra apoteksprylar (kan ju inte blunda för strålningarna som man kan vara utsatt för) sen lite skor o sånt skit... adaptrar vart de nu finns?
Snart åker jag... shit.....
Hannas bild
Vänner... känner på mig att jag kommer gråta i morgon... :'(
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress