Jag ringde CSN nu i morse när jag var ute och promenerade och fick till min fötjusning höra att de kommer bevilja mitt lån!!!

Tydligen så görs det ingen prövning på mina betyg nu då jag har fått beviljat CSN både vår och höst-terminen. SÅ ett tipps till alla er som pluggar, ska ni plugga mer än en termin, sök då CSN för ett helt år åt gången!

Nej gud, det här gjorde min dag! Fy 17 va glad jag är - vilken lättnad!


Förra veckan var jag och hälsade på den här lilla prinsen. Två helt underbar dagar med en mkt fin vän och hennes sagolikt goa son. Det är sämst att det sker så sällan :'(

Nu är det dax att gå på skolan strax. Har dragit på mig en förkylning också, men vad gör det - livet är underbart! 17 dagar kvar... Overkliget, går inte att förstå!

Liger - I am The Biggest Cat on the Planet :)

This baby is just so much adorable :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress