17 augusti 2011

North shore Camping

Hawaii

Det går ju jättebra för mig,
Nej mina vänner, jag ber om ursäkt. Bloggandet är inte prioriterat och nu när jag faktiskt tar mig tiden och lägger upp bilder så fuckar blogg.se hela tiden, laggar och vill inte att det ska vara med några bilder i mina inlägg. Men hursomhellst - lite bilder ska ni all få iaf! För ett par helger sedan åkte jag upp till North Hsore med några vänner till en hästranch och campade:
Jag körde Carlys lilla, fullpackade bil längs hela nordöstra sidan av Oahu - vackert!
Ashlee är tjejen som känner dem som äger ranchen - hon är en vän till Carly
Bästa Cookie!
Väl där uppe blev det litte golf på stranden. Mike hade tydligen snorklat fram golfbollarna vi sköt ut där förra gången, så vi "gav" bara tillbaka dem igen :)
Mike
Emily var vassast..
... och jag var typ sämst... som väntat DOCK ska här påpekas att jag hade faktiskt ett handikap i form av en skadad tå (måste ju räknas till ngn slags ursäkt);)
Kanske den lortigaste coolern, men kanske också den bästa (den tycktes aldrig ta slut på läskedrycker - fint de)
Ranchen, hästarna strodade omkring fritt och kom och hälsadepå oss vid lägerelden på natten (blidde inget rida för mig pga tån dock...)
Var ju bara tvungen... Gillar nämligen människor som är blekare än mig
Shayne
Min campinplats för natten. På stranden, under stjärnorna, vid havet. Magiskt att ligga och titta på det upp-och-ner vända himlavalvet för att sedan vakna till soluppgången.
Fina coockie
Dave Todd ordnar frukost.
Mkt mysig helg med mkt trevligt och härligt folk!
Hahha och Emma finns nu också på plats, dock befinner de sig på Maui tills på fredag. 12 dagar kvar återstår i paradiset - jag kämpar med min sista kurs och nuter av varje dag!
Vi hörs snart igen! Mahalo!
Bara jag

Härliga bilder ! Du verkar verkligen ha det U n d e r b a r t =)Kram så länge !

marie plosjö

Hej har du någon email maila mig på [email protected]



Kram Marie

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress