Är det vår nu?
Tog längdskidorna och åkte ner till mormor i morse och skottade av hennes tak och åt en hembakad semla. Hennes bakverk is da kine! Efteråt åkte jag på sjön hem medans hundarna sprang som två lyckopiller fram och tillbaka - det har varit helt magiskt ute idag!
Far och mor är i Ösd och jag är i skrivande stund helt alena - astrist! Borde ta tag och skicka in till fler internships och skriva mer på uppsatsen. Jag har som längst kommit till att leta fram lite fakta.. Jag är så uttråkad att jag till och med tittat på tv!
Men.. Man måste ju ha tråkigt för att kunna uppskatta när man har kul  och nog väntar det allt en hel del kul här framöver! Nu blir det dusch, har lovat att styra middag tills att mammut och papput kommer hem. Fann en fläskfil'e så vi få se vad fantasin kokar ihop!
Hade det inte varit för mitt alkoholstopp så hade jag korkat upp en montepulciano vall polichella och tagit med mig in i duschen, men han får hållas - babe 2012 here we go!
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress