Sista tentan i morgon,
SISTA tentan!! Sitter och pluggar som en galning, men kommer på mig själv med att ha mina tankar ngn annanstans. Istället för att rabbla strukturerna på swaps, futures, options, derivates och andra hedging-instrument så känner jag hur sanden glider mellan mina fingrar och doften av saltet i mitt hår.
Tänk om man bara skulle...
Den 15:e Mars gifter sig Ryan på Sherwood-stranden med sin Tiffany. Jag saknar honom, han och våra Ryan-fundays som vi hade varje lördag där vi alltid åkte iväg och hikade, surfade eller snorklade. Ödmjukare kille får man leta efter. Precis som i mitt förra förhållande hade de varit tillsammans i många många år och hon kände att hon behövde växa på egen hand. Så hon åkte till Australien och han flyttade hit till Hawaii.
Detta var det jobbigase han hade varit med om och under tiden jag var där så tog dom upp kontakten igen. Det var mysigt att fått varit med om hela deras resa, för två veckor innan jag återvände hem till Sverige så kom hon över och återvände aldrig till fastlandet igen.
Några månader senare, när de hade hikat Stairways to heaven så friade han till henne där uppe på toppen. Jag blev så glad när jag fick veta det, dem är gjorda för varandra. Mina dagdrömmar handlar alltså väldigt mkt om att jag bara överraskar och åker dit på deras bröllop. Jag kan ite heller förmå mig att hålla mig borta från flyg-hemsidorna som inte direkt gör det lättare för mig att motstå. Biljetterna dit, just då, är oförskämt billiga...
Nej jösses, fortsätt plugga med dig människa!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress