20 oktober 2012

Check!

Bara mina fåniga ord

Livet är nog bra fantastiskt,
 
Jag sitter och kollar igenom min blogg och det slog mig att jag varit väldigt lyckligt lottad som fått varit med om så många fantastiska saker. Det bästa av allt är att det finns ännu mer saker som jag inte fått göra ännu som det ska bli ändring på!
 
 
 
 
 
Bara jag..

Äntligen har du skrivit ngt här. Ja du, du har verkligen förverkligat mycket och har mycket ännu att upptäcka. När jag läste här så kom jag på att det var länge sedan jag kika in i min blogg oxå. sedan man gick med i denna FB så har det liksom dött av men jag ska kanske ta ett stortag igen. Rensa och börja om. Saknar dig jättemycket men är så glad för din skull att kärleken kommit in i ditt liv igen. Ta hand om varandra. Kram från mig !

Bara jag..

Äntligen har du skrivit ngt här. Ja du, du har verkligen förverkligat mycket och har mycket ännu att upptäcka. När jag läste här så kom jag på att det var länge sedan jag kika in i min blogg oxå. sedan man gick med i denna FB så har det liksom dött av men jag ska kanske ta ett stortag igen. Rensa och börja om. Saknar dig jättemycket men är så glad för din skull att kärleken kommit in i ditt liv igen. Ta hand om varandra. Kram från mig !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress