Sommaren blev en så fin sommar, med många vackra minnen. Här är några: 
Min äldsta bästa och fantastiska vän kom och hälsade på i stugan
Maria och hennes familj kom hem till Norråker och jag fick pussa och mysa med hennes vackra söner Theo och Kevin
Svärföräldrarna besökte Norråker för första gången. Det blev bland annat ett besök på Lapplia - Lika fantastiskt varje gång!
Och pappa fick i båten i sjön även i år - Sjölunch är oslagbart!
Jag fick ha min lilla Moses - underbart!
Mamma och pappa - bäst i världen är dem!
Sommaren kan väl sammanfattas egentligen med att den mesta tiden spenderades i stugan och vi hade turen att få ha besök av kära vänner (gamla som nya) mer eller mindre hela sommaren - Kort sagt, en händelserik och fin sommar!
 
Mamma

Så underbart att se dina bilder från sommaren som jag redan glömt. Nu kommer minnena tillbaka....Tack!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress