Nog är det roligt att pyssla alltid. Något som jag upplever att jag faktiskt var rätt så bra på att göra innan vi fick barn. Det handlade om att bara ta sig tid - men ni som har kids vet ju hur det är; är det ngt som man har lite av, så är det just tid.

(null)


Men den här påsken tror jag att jag ska göra ett litet försök. Efter en runda på Pinterest så blev jag i vart fall mer övertygad!

(null)

Det blir inget dun i år, utan vi väljer något som känns lite mer etiskt och i detta fall även miljövänligt. Färga ägg kan man faktiskt göra med sådant som man har hemma i skafferiet! Instruktioner om hur enkelt man gör det hittar du  här
(null)
Ett annat gulligt påskpyssel är dessa placeringskort som vore kul att göra om andan föll på. Instruktioner på tillvägagångssätt hittar ni här.






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress