Som jag hade sett fram emot gravidmassagen. Jag har varit på ett par gravidmasager tidigare, alla på mer eller mindre spa-ställen. Det har varit ljuvligt varje gång. Igår hade jag bokat in en gravidmassage hos en naprapat och tänkte att fogarna och ryggen skulle få extra kärlek. Men helt ärligt så var jag jättebesviken. Allt började med att massören var sen (hennes tid var visst viktigare än min). Sedan knäckte hon mina tår och gav sig sist på ryggen. Massagen var inte dålig, den var bara inte fantastisk som jag hade trott att den skulle vara. Förväntningar är ju aldrig bra, men min Henrik ger mig lika bra massage och då känns det inte värt att lägga de pengarna helt enkelt. Om jag ska nämna något som var positivt så var det väl massagebänken i sig. Den hade ett hål för magen så att jag fick ligga på mage under hela tiden, vilket var ljuvligt!

Det trista var att besvikelsen följde med mig resten av dagen och var svår att skaka av sig. Det behövs verkligen inte mycket nu för att humöret ska skifta – känner mig så skör nu. Tack och lov har jag två st som vet hur de ska få mig på bättre humör – den ena medvetet och den andra skönt omedvetande ❤

 

 

 

Mella

Älskar Er ❤️

Svar: Vi älskar dig jättemest❤️
EMMA-LISA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress