29 maj 2018

Mina

Familylife

En vecka idag,

På samma gång som det känns helt ofattbart, som en enda dröm, känns hon samtidigt så självklar.
Hon är en del av vår lilla familj och hon passar oss helt perfekt. Inget känns större än att vi efter all väntan, förtvivlan, tårar, besvikelse och motgångar äntligen fått bli föräldrar till två friska och välmående barn. Vi känner en så enorm tacksamhet!
(null)
Så låt mig presentera: Mina
Född: 22 maj kl 08:11
Vikt 4,025 kg 51 cm kärlek

Namnet är efter min mormor. Drömmen har alltid varit att få namnge mitt barn efter henne om jag någonsin skulle blir mor till en flicka. Det gläder mig att även Henrik tycker om namnet så att det kunde bli möjligt.

Tack, Mina🌸 Tack för att du äntligen kom till oss. Du var värd precis all väntan! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress