I helgen har vi haft mamma och pappa på besök. Med tanke på de intervaller på dessa besök var det nog sista gången som de hälsade på i lägenheten. Nästa gång bor vi troligtvis i huset!
(null)
Båda ville att vi skulle åka förbi huset så att de fick se området och bilda sig en uppfattning om hur tomten såg ut. Vi tog en promenad i det vackra novembervädret. Hut gullig är förresten inte Mina i min gamla mössa som jag hade när jag var liten?
(null)
Huset ligger väldigt nära Bölesholmatna så vi tog med oss kaffe och fika dit
(null)
Det blev glögg när vi kom hem och på kvällen bjöd Henrik på en riktigt trevlig middag. 
(null)
Han fick ju en utbildning av mig i 40årspresent på Restaurangakademin och passade nu på att laga lite mat från det tillfället - himmelskt!
(null)
Melkers dinosaurier hade varit i farten igen. Denna gång hade de stökat ner rejält inne på toaletten
(null)
(null)
(null)
Vi avslutade helgen med att åka på Leos lekland och middag hos Henriks syster. Ikväll har jag varvat ner med ansiktsmask och börjat  planera kommande vecka. Bland annat måste vi se till att lägga ut lägenheten så vi hinner få in nya hyresgäster. Det börjar gå undan nu!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress